Menu Zamknij

ZOBACZ! Zasady przyjmowania pacjentów w dobie epidemii

SZANOWNI PACJENCI!

Zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia ograniczone zostały możliwości realizacji pełnego wachlarza zabiegów stomatologicznych, zwłaszcza związanych z higienizacją, zabiegami profilaktycznymi oraz wizytami adaptacyjnymi dzieci.

PROSIMY STOSOWAĆ SIĘ DO PONIŻSZYCH ZALECEŃ:

1. Na wizytę należy umówić się wyłącznie telefonicznie – od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 – 16:00 – tel. 889 887 844.
  2. Pacjenci umawiani są co godzinę, aby zapewnić czas na dokładną dezynfekcję i przewietrzenie gabinetu.
  3. Przed wizytą będę się z Państwem kontaktowała telefonicznie celem przypomnienia wizyty oraz poproszę o krótki wywiad epidemiologiczny.
  4. Proszę o punktualność i przychodzenie nie szybciej niż 5 min. przed planowaną wizytą, tak aby w poczekalni przebywała tylko 1 osoba.
  5. Proszę, aby pacjentom nie towarzyszyły inne osoby, chyba, że wymaga tego ich stan zdrowotny lub wiek pacjenta (pacjenci niepełnoletni).
  6. Przed wejściem do poczekalni prosimy w łazience umyć ręce mydłem, następnie zostanie Państwu zmierzona temperatura oraz podany do przepłukania ust płyn dezynfekujący.
  7. Po wizycie wszystkie powierzchnie w gabinecie i poczekalni są dezynfekowane, a gabinet przewietrzany. W trakcie zabiegu działa wentylacja mechaniczna zapewniająca wymianę powietrza w pomieszczeniach.
  8. Personel ubrany jest w jednorazowy fartuch, przyłbicę, maseczki ffp2, rękawice jednorazowe.

UWAGA! NIE PRZYCHODŹ NA UMÓWIONĄ WIZYTĘ GDY:

1. Masz stan podgorączkowy lub gorączkę.
  2. Jeśli straciłeś smak, węch, masz ból mięśni, ogólne osłabienie, kaszel, katar, zapalenie spojówek, inne objawy przeziębienia lub grypy.
  3. Jeśli miałeś kontakt z osobą zakażoną wirusem Covid-19 w przeciągu 3 tygodni lub jesteś na kwarantannie.

POINFORMUJ O TYM LEKARZA DENTYSTĘ TELEFONICZNIE!!!